loading...

مجله تفریحی پلمس

بازدید : 1169

آموزش ماساژ بدن مردان در آموزشگاه دنیز ماساژ با بهترین مربیان قابل اجرا می باشد ، این مربیان دارای مدارک معتبر ماساژ مرد ها از بهترین کشور های آسیای جنوب شرقی می باشند.

آیا ماساژ مردانه به دستان بسیار محکم و پر قدرتی نیاز دارد؟ این سوال روزانه از طریق تلفن با اکثر دانش آموزان ماساژ از اساتید مجموعه ما پرسیده می شود و اکثرا فکر می کنند ماساژ زنان با ماساژ مردان متفاوت می باشد. در ایران خدمات ماساژ زنان مجوز فعالیت ندارد از همین رو شرکت های معتبر مانند دنیز ماساژ ، ماساژ مردان را به بهترین شکل انجام می دهد.

انواع ماساژ

انواع مختلفی از ماساژ وجود دارد که بر روی قسمت های مختلف بدن و تکنیک های مختلف درمان متمرکز هستند. در هنگام ماساژ ، ماساژور فشار ضعیف یا شدیدی به عضلات و مفاصل بدن وارد می کند تا درد و تنش را کاهش دهد. ماساژورهای شخصی برای ماساژ آموزش داده می شوند. و اساتید ما در تیم دنیز ماساز با تمام این روش ها آشنایی دارند و با توجه به نیاز شما خدمات خود را ارائه می نمایند.

مزایایی ماساژ برای مردان

treebones_massage-370x370.jpg

استرس زیادی در طول روز به مردان وارد می شود که عموما از سر کار آن ها نشات می گیرد. ماساژ مردانه با افزایش جریان خون و دفع مواد زائد از بدن به آرامش بدن و ذهن کمک می کند. مدتی از استرس دنیای اطراف خود دور شوید. مردانی که به طور منظم ماساژ می گیرند زندگی بسیار راحت تری را تجربه می کنند. آنها می توانند همه چیز را تنها بگذارند ، بیشتر بخوابند و در نهایت سالم تر شوند.

افزایش گردش خون باعث گرم شدن بافت های عضلانی شده و به راحتی منبسط می شود و انعطاف پذیری بدن را افزایش می دهد.در نتیجه ، ادامه ماساژمردانه در بازدید بعدی شما تأثیر قابل توجهی در روحیه و اعتماد به نفس و نشاط شما خواهد داشت.در این نوع ماساژ ، مردان به رگ های خونی فشار وارد می کنند که باعث می شود خون بیشتری بین بافت های بدن و قلب جریان یابد و به عملکرد بهتر قلب کمک می کند.

یکی از مزایای ماساژ مردانه این است که با جلوگیری از توقف مواد زائد مانند اسید لاکتیک در بین بافت ها ، درد را تسکین می دهد. وجود مواد زائد باعث درد ، گرفتگی عضلات و حتی گرفتگی عضلات می شود.ماساژ با افزایش اکسیژن رسانی بین بافت ها و افزایش گردش خون به سلامت اندام کمک می کند.ماساژ مردانه همچنین باعث تولید اندولفین در سیستم عصبی می شود که باعث افزایش اندولفین در بدن شما می شود ، سطح آگاهی شما را بالا می برد و کار شما را بسیار آسان می کند.

در واقع ، این نوع ماساژ آرامش برای کار در محیط کار با فشار ثابت برای آرامش بسیار مناسب است.ماساژ مردان ممکن است در گذشته چندان مورد استقبال قرار نگیرد ، اما با گذشت زمان ، ماساژ در بین مردان محبوبیت بیشتری پیدا کرده و بسیاری به دنبال ماساژ درمانی هستند. اگر به دنبال راهی برای انجام این کار هستید زیرا می دانید که شما از آرامش و سلامتی خود لذت می برید ، این ماساژ را به شما پیشنهاد می دهیم.

ماساژ با طلا برای مردان

امروزه استفاده از طلا برای مراقبت از پوست بسیار رایج است به همین دلیل دنیز ماساژ نیز این اپشن را برای مراجعین خود فراهم نموده است.. با این حال ، استفاده از طلا در محصولات مراقبت از پوست در انواع روش های درمانی پوست به خوبی شناخته شده است و مدت هاست که توسط ژاپنی ها ، رومی ها و مصری ها استفاده می شود.مزایای اصلی ماساژ طلای مردان برای مراقبت از پوست عبارتند از:

 چین و چروک صورت کاهش می یابد ، داشتن پوستی شفاف و بدون چین و چروک آرزوی نهایی همه افراد است. طلا سلول های بنیادی پوست را فعال کرده و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد. بنابراین ، ماساژ مردانه با طلا باعث کاهش چین و چروک ، خطوط ظریف و خراش روی پوست می شود و شما را جوان تر نشان می دهد.

سلولهای پوست را تحریک می کند: یون های طلا به تحریک سلول ها ، اعصاب و رگ های خونی در بدن کمک می کنند. این باعث بهبود گردش خون و افزایش متابولیسم سلول های پوست می شود. ماساژ مردانه با طلا سلول ها را تحریک می کند و به سلامت پوست کمک می کند.

از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند: خشکی پوست می تواند منجر به پیری زودرس شود. ماساژ مردانه با طلا می تواند پوست شما را خشک نگه دارد و سوخت و ساز بدن را تقویت کند. این از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.

مارک های معروف در سراسر جهان کرم های ماساژ بر پایه طلا را ارائه می دهند. محصولی که برای ماساژ مردان استفاده می شود و حاوی بیش از 5٪ طلا خالص است. برای رفع خستگی مفرط و جوان سازی پوست بسیار مناسب است. آنتی اکسیدان ها همچنین به افزایش سطح کلاژن و الاستین پوست و کاهش اثرات پیری کمک می کنند.

منبع : yc.edu

admin چهارشنبه 12 آذر 1399 زمان : 19:24 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 3,439
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 7,045
  • بازدید ماه : 7,045
  • بازدید سال : 134,142
  • بازدید کلی : 860,193

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد