loading...

مجله تفریحی پلمس

بازدید : 1655

گاوصندوق ایران کاوه را از نمایندگی های معتبر تهیه کنید زیرا بهترین کیفیت و قیمت را داشته باشید ، برای تهیه گاوصندوق ایران کاوه روی لینک زیر کلیک کنید تا با مناسب ترین قیمت ، خرید کنید.

خرید گاوصندوق از ایران کاوه با قیمت مناسب در بین سایر شرکت های فروش گاو صندوق یک متد کاهش هزینه به شمار می رود. با اینکه روز به روز شاهد افزایش قیمت های گاو صندوق هستیم اما قیمت گاوصندوق ایران کاوه همچنان ثابت است و به رعایت حقوق مصرف کننده جنس های قبلی خود را با همان قیمت قبل روانه بازار کرده است.

گاوصندوق 100k برند ایران کاوه

گاوصندوق ایران کاوه 100k همانطور که از نامش پیداست محصولی از کارخانه های ایران کاوه است و کاملاً از گاوصندوق های کاوه جدا است. تهران کاوه و مشتقات آن است. مدل 100 مناسب برای ذخیره کالاها و اسناد با ارزش بالا ، وزن 45 کیلوگرم است که به راحتی می تواند در یک کابینت یا هر مکان مناسب دیگری جای گیرد. این گاوصندوق دارای طراحی مقاوم در برابر آتش است و دارای یک قاب پایین برای جلوگیری از پوسیدگی و زنگ زدگی در زیر است. امن است ، بنابراین برای ذخیره تمام موارد 42 بالا ، 35 پهن و 30 رنگ عمیق (قرمز - خاکستری) ، (خاکستری - سیاه) ، (سفید - سیاه) مناسب است. ، (خاکستری رنگی - خاکستری روشن) و (مشکی) بسته به سلیقه مصرف کنندگان ، با قیمت مناسب و با استتار در هر مکان و همچنین امکان خرید برای هر قشر از جامعه و محافظت از اقلام و اسناد موجود است.

چرا گاو صندوق ایران کاوه

25.jpg

گروه تولیدی گاوصندوق ایران کاوه اولین سازمانی است که گواهینامه استاندارد بین المللی را بدست آورده و از سال 1300 هجری قمری به تولید تجهیزات اداری مشغول بوده است. تاکنون شرکت تولیدی ایمن کاوه اولین تولید کننده جعبه های نسوز و سایر تجهیزات دفاتر ایمن در ایران و خاورمیانه است. گاوصندوق کاوه امروزه یکی از معروف ترین گاوصندوق های نسوز و خانگی در ایران است.

ابتدا باید ببینید با چه نوع گاوصندوق راحت هستید و چه نوع تجهیزاتی را برای محافظت و محافظت از آن در آن قرار می دهید. گاوصندوق خانگی کاوه انواع مختلفی دارد از جمله گاوصندوق مکانیکی ، گاوصندوق دیجیتالی ، گاوصندوق اثر انگشت و همچنین گاوصندوق ترکیبی که از چندین نوع کاربر برای قفل گاوصندوق استفاده می کند نیز می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. با این حال ، ابتدا باید ببینید که کار با کدام یک راحت تر است.

گاوصندوق های دیجیتال معمولاً از وزن کمتری نسبت به سایرین برخوردار بوده و قابل حمل نیز هستند ، این امر باعث راحتی ما می شود اما اکنون که بیشتر گاوصندوق های خانگی به دلیل وزن کم به راحتی توسط مجرمان قابل سرقت هستند. رودخانه برای حل این مشکل بزرگ ، راهکاری ارائه شده است که در ادامه توضیح خواهیم داد.

گاوصندوق های خانگی کاوه با یک راه حل ایده آل از سرقت گاوصندوق جلوگیری کرده است. می توانید جعبه را با کمک مکانهایی که در داخل گاوصندوق نصب شده به زمین پیچ کنید تا دیگر نتوان آن را حمل کرد و امنیت آن را دو چندان می کند. ، بنابراین ، می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی باشد که می خواهند برای امنیت بیشتر در خانه خود گاوصندوق تهیه کنند و اسناد و اقلام ارزشمند خود را به آن بسپارند. شما عزیزان می توانید بهترین گاوصندوق را از گاوصندوق های خانگی ایران کاوه انتخاب کنید و در صورت تردید در برخی از آنها می توانید با مشاوران ما تماس گرفته و راهنمایی مستقیم دریافت کنید.

چه نوع گاوصندوقی مناسب من است ؟

هنگام خرید گاوصندوق برای منزل یا محل کار خود ، ابتدا باید نیازهای خود را در نظر بگیرید ؛ اگر در منطقه ای با نرخ بالای جرم و جنایت زندگی می کنید ، باید به دنبال گاوصندوق باشید که بتواند در برابر سارقان و سارقان مقاومت کند ، زیرا حتی گاوصندوق شما نیز قفل بهتری دارد این سیستم نمی تواند در برابر چنین حملاتی مقاومت کند و امنیت آن نیز تضمین نمی شود.

با این حال ، اگر نگران آتش سوزی یا سیل غیر از سرقت هستید ، باید یک گاوصندوق ضد حریق با مقاومت در برابر آتش و مقاومت در برابر حرارت خوب پیدا کنید. همچنین باید از ضدآب بودن گاوصندوق برای جلوگیری از جاری شدن سیل یا جاری شدن سیل اطمینان حاصل کنید.

پس از در نظر گرفتن نیازهای خود ، باید در نظر بگیرید که کجا گاوصندوق قرار دهید. آیا برای قرار دادن آن در قفسه کابینت یا زیر تخت به ابعادی کوچک نیاز دارید یا می خواهید آن را در یک گوشه از دفتر در یک نمای ساده به نمایش بگذارید؟ آیا باید بررسی کنید که آیا گاوصندوق می تواند به دیوار یا کف ساختمان ثابت شود؟ یا اگر می خواهید آن را پنهان کنید ، می توانید کجا و تحت چه شرایطی آن را پنهان کنید.

در آخر ، باید قیمت گاوصندوق را در نظر بگیرید. قیمت گاوصندوق به کیفیت و مقاومت آن بستگی دارد ؛ علاوه بر این ، هرچه پول بیشتری خرج کنید ، امنیت دارایی شما بالاتر می رود ، بنابراین فقط به دنبال یک گاوصندوق ارزان قیمت نباشید و کیفیت را در اولویت قرار دهید تا از پشیمانی در آینده جلوگیری کنید.

admin چهارشنبه 12 آذر 1399 زمان : 19:04 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 3,439
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 7,077
  • بازدید ماه : 7,077
  • بازدید سال : 134,174
  • بازدید کلی : 860,225

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد