loading...

مجله تفریحی پلمس

بازدید : 1426

بسیاری از ایرانی‌ها علاقمندند که محصولات مورد نیازشان را از کشور ترکیه خریداری کنند اما هزینه سفر و هزینه اقامت در این کشور ممکن است افراد زیادی را از انجام چنین کاری منصرف کند به همین دلیل اکثر افرادی که تمایل به خرید از ترکیه دارند ترجیح می‌دهند که از طریق سایت‌های معتبر، برای خرید اینترنتی از ترکیه اقدام کنند. این سایت‌ها شرایطی برای کاربرانشان فراهم می‌کنند که بتوانند با قیمتی مناسب کالای مورد نظرشان را خریداری کرده و در ایران تحویل بگیرند به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا شما را با مزایای خرید از ترکیه در ایران بیشتر آشنا کنیم و به بررسی برخی از سایت‌های پرطرفداری که می‌توانید محصولات باکیفیتی را از آن‌ها خریداری کنید بپردازیم.

 

چرا خرید از ترکیه برای بسیاری از ایرانی‌ها جذاب است؟

تعداد بسیار زیادی از برندهای مطرح دنیا در کشور ترکیه شعبات مختلفی دارند به همین دلیل اگر جزو افرادی هستید که به دنبال کردن ترندها و دنیای مد علاقمندند؛ حتماً خرید از ترکیه برای شما نیز جذاب خواهد بود. بهتر است بدانید که علاوه بر برندهای لوکس، برخی از برندهای کشور ترکیه نیز اجناس بسیار باکیفیتی در زمینه پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و... تولید می‌کنند که خرید آن‌ها با توجه به قیمت مناسبی که دارند می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای ایرانی‌ها باشد. همچنین در برخی از ماه‌های سال حراجی‌های بزرگی در کشور ترکیه برگزار می‌شود و شما می‌توانید محصولات باکیفیت و مرغوب موجود در برخی از فروشگاه‌ها را با تخفیف بسیار خوبی خریداری کنید به همین علت بسیاری از افرادی که قصد خرید از ترکیه را دارند ترجیح می‌دهند زمانی را برای خرید انتخاب کنند که اکثر فروشگاه‌ها در حال برگزاری حراج هستند.

 اگر شما نیز قصد خرید آنلاین از ترکیه را دارید و می‌توانید مدت زمان بیشتری را منتظر بمانید ما به شما توصیه می‌کنیم تا زمان برگزاری جشنواره‌ها و حراجی‌ها خرید خود را به تعویق بیندازید. برخی دیگر از دلایلی که باعث افزایش علاقمندی ایرانی‌ها به خرید از ترکیه شده عبارت‌اند از:

پرداخت کارمزد پایین برای خرید از ترکیه

سایت‌های زیادی وجود دارند که شما می‌توانید از طریق آن‌ها محصولات مورد نیاز خود را از ترکیه خریداری کنید و در ایران تحویل بگیرید. برخی از این سایت‌ها مانند سایت دکترخرید، کارمزد پایینی را برای ثبت سفارش شما دریافت می‌کنند. برای خرید آنلاین از ترکیه در دکترخرید کافیست لینک محصول مورد نظر خود را در بخش مربوط به ثبت سفارشات بارگذاری کرده و شماره تماس و نام و نام خانوادگی خود را ثبت کنید. پس از انجام این مراحل، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت و شما را برای ادامه فرآیند خرید راهنمایی می‌کنند.

تحویل فوری

یکی از دغدغه‌های اصلی کسانی که قصد خرید آنلاین از ترکیه را دارند، زمان تحویل کالا در ایران است. همه ما دوست داریم که پس از خرید آنلاین، کالای خریداری شده را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیریم. کشور ترکیه در همسایگی ایران قرار دارد و میزان مبادلات تجاری دو کشور با یکدیگر بسیار زیاد است به همین دلیل برخلاف برخی از کشورهای اروپایی، زمان تحویل کالا از کشور ترکیه چندان زیاد نیست و شما می‌توانید خرید خود را در اولین فرصت تحویل بگیرید.

با برخی از سایت‌های معتبر برای خرید اینترنتی از ترکیه بیشتر آشنا شوید!

·         سایت ترندیول (Trendyol): ترندیول یکی از سایت‌های بسیار معروف در ترکیه برای خرید آنلاین پوشاک است. در این سایت بیش از صد برند محصولات خود را به فروش می‌رسانند؛ بنابراین شما به راحتی می‌توانید لباس‌های مورد علاقه خود را با قیمت‌های مختلفی در این سایت پیدا کنید. فروشگاه اینترنتی ترندیول هیچ شعبه فیزیکی در ترکیه ندارد و فقط به صورت آنلاین خدمات خود را به کاربرانش ارائه می‌کند. فروش اجناس باکیفیت و قیمت مناسب در ترندیول این سایت فروشگاهی را به یکی از محبوب‌ترین سایت‌های فروش آنلاین پوشاک در ترکیه تبدیل کرده است.

·         سایت دفاکتو (defacto): دفاکتو یکی دیگر از سایت‌های معتبر کشور ترکیه است که شما می‌توانید برای خرید آنلاین پوشاک به آن مراجعه کنید. دفاکتو دارای فروشگاه‌های زیادی در شهرهای مختلف ترکیه است با این حال به دلیل تخفیفات خوبی که در سایت دفاکتو وجود دارد، بسیاری از افراد به صورت اینترنتی خرید خود را انجام می‌دهند. قیمت مناسب اجناس دفاکتو باعث شده است که اکثر توریست‌ها در هنگام سفر به ترکیه برای خرید به این فروشگاه سری بزنند.

سایت کوتون (KOTON): یکی از برندهای نام آشنای کشور ترکیه به خصوص برای ایرانیان برند کوتون است. اگر قصد خرید از ترکیه را دارید می‌توانید به سایت کوتون مراجعه کنید و پوشاک مورد علاقه خود را به کمک سایت دکترخرید به صورت اینترنتی سفارش دهید. پوشاک برند کوتون با توجه به قیمت مناسبی که دارند از نظر کیفیت با برندهای اروپایی قابل رقابت هستند به همین دلیل اکثر افرادی که قصد خرید از ترکیه در ایران را دارند ترجیح می‌دهند که محصولات کوتون را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

درباره سرگرمی ,
admin سه شنبه 11 آذر 1399 زمان : 17:15 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 3,439
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 7,029
  • بازدید ماه : 7,029
  • بازدید سال : 134,126
  • بازدید کلی : 860,177

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد