loading...

مجله تفریحی پلمس

بازدید : 662

همواره رمان ها و داستان های کمدی و طنز مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است چرا که مطالعه ی این رمان ها، ناخواسته لبخند و شادی را بر روی صورت خواننده می آورد و احساسی از خوشی و دل خوشی را در او ایجاد می کند. رمان های طنز رمان های بسیار جذاب و خواندنی هستند که نمونه های بسیار زیادی از آنها تاکنون منتشر شده است. درون مایه ی این رمان ها کمدی و طنز است و از محتوای بسیاری از این رمان ها در ساختن فیلم های کمدی استفاده شده است. در ادامه ی این مقاله چند نمونه از بهترین، برجسته ترین و برگزیده ترین دانلود pdf رمان طنز دنیا را به شما معرفی خواهم کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

admin پنجشنبه 30 دی 1400 زمان : 11:37 نظرات (0)
بازدید : 1427

بسیاری از ایرانی‌ها علاقمندند که محصولات مورد نیازشان را از کشور ترکیه خریداری کنند اما هزینه سفر و هزینه اقامت در این کشور ممکن است افراد زیادی را از انجام چنین کاری منصرف کند به همین دلیل اکثر افرادی که تمایل به خرید از ترکیه دارند ترجیح می‌دهند که از طریق سایت‌های معتبر، برای خرید اینترنتی از ترکیه اقدام کنند. این سایت‌ها شرایطی برای کاربرانشان فراهم می‌کنند که بتوانند با قیمتی مناسب کالای مورد نظرشان را خریداری کرده و در ایران تحویل بگیرند به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا شما را با مزایای خرید از ترکیه در ایران بیشتر آشنا کنیم و به بررسی برخی از سایت‌های پرطرفداری که می‌توانید محصولات باکیفیتی را از آن‌ها خریداری کنید بپردازیم.

 

چرا خرید از ترکیه برای بسیاری از ایرانی‌ها جذاب است؟

تعداد بسیار زیادی از برندهای مطرح دنیا در کشور ترکیه شعبات مختلفی دارند به همین دلیل اگر جزو افرادی هستید که به دنبال کردن ترندها و دنیای مد علاقمندند؛ حتماً خرید از ترکیه برای شما نیز جذاب خواهد بود. بهتر است بدانید که علاوه بر برندهای لوکس، برخی از برندهای کشور ترکیه نیز اجناس بسیار باکیفیتی در زمینه پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و... تولید می‌کنند که خرید آن‌ها با توجه به قیمت مناسبی که دارند می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای ایرانی‌ها باشد. همچنین در برخی از ماه‌های سال حراجی‌های بزرگی در کشور ترکیه برگزار می‌شود و شما می‌توانید محصولات باکیفیت و مرغوب موجود در برخی از فروشگاه‌ها را با تخفیف بسیار خوبی خریداری کنید به همین علت بسیاری از افرادی که قصد خرید از ترکیه را دارند ترجیح می‌دهند زمانی را برای خرید انتخاب کنند که اکثر فروشگاه‌ها در حال برگزاری حراج هستند.

 اگر شما نیز قصد خرید آنلاین از ترکیه را دارید و می‌توانید مدت زمان بیشتری را منتظر بمانید ما به شما توصیه می‌کنیم تا زمان برگزاری جشنواره‌ها و حراجی‌ها خرید خود را به تعویق بیندازید. برخی دیگر از دلایلی که باعث افزایش علاقمندی ایرانی‌ها به خرید از ترکیه شده عبارت‌اند از:

پرداخت کارمزد پایین برای خرید از ترکیه

سایت‌های زیادی وجود دارند که شما می‌توانید از طریق آن‌ها محصولات مورد نیاز خود را از ترکیه خریداری کنید و در ایران تحویل بگیرید. برخی از این سایت‌ها مانند سایت دکترخرید، کارمزد پایینی را برای ثبت سفارش شما دریافت می‌کنند. برای خرید آنلاین از ترکیه در دکترخرید کافیست لینک محصول مورد نظر خود را در بخش مربوط به ثبت سفارشات بارگذاری کرده و شماره تماس و نام و نام خانوادگی خود را ثبت کنید. پس از انجام این مراحل، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت و شما را برای ادامه فرآیند خرید راهنمایی می‌کنند.

تحویل فوری

یکی از دغدغه‌های اصلی کسانی که قصد خرید آنلاین از ترکیه را دارند، زمان تحویل کالا در ایران است. همه ما دوست داریم که پس از خرید آنلاین، کالای خریداری شده را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیریم. کشور ترکیه در همسایگی ایران قرار دارد و میزان مبادلات تجاری دو کشور با یکدیگر بسیار زیاد است به همین دلیل برخلاف برخی از کشورهای اروپایی، زمان تحویل کالا از کشور ترکیه چندان زیاد نیست و شما می‌توانید خرید خود را در اولین فرصت تحویل بگیرید.

با برخی از سایت‌های معتبر برای خرید اینترنتی از ترکیه بیشتر آشنا شوید!

·         سایت ترندیول (Trendyol): ترندیول یکی از سایت‌های بسیار معروف در ترکیه برای خرید آنلاین پوشاک است. در این سایت بیش از صد برند محصولات خود را به فروش می‌رسانند؛ بنابراین شما به راحتی می‌توانید لباس‌های مورد علاقه خود را با قیمت‌های مختلفی در این سایت پیدا کنید. فروشگاه اینترنتی ترندیول هیچ شعبه فیزیکی در ترکیه ندارد و فقط به صورت آنلاین خدمات خود را به کاربرانش ارائه می‌کند. فروش اجناس باکیفیت و قیمت مناسب در ترندیول این سایت فروشگاهی را به یکی از محبوب‌ترین سایت‌های فروش آنلاین پوشاک در ترکیه تبدیل کرده است.

·         سایت دفاکتو (defacto): دفاکتو یکی دیگر از سایت‌های معتبر کشور ترکیه است که شما می‌توانید برای خرید آنلاین پوشاک به آن مراجعه کنید. دفاکتو دارای فروشگاه‌های زیادی در شهرهای مختلف ترکیه است با این حال به دلیل تخفیفات خوبی که در سایت دفاکتو وجود دارد، بسیاری از افراد به صورت اینترنتی خرید خود را انجام می‌دهند. قیمت مناسب اجناس دفاکتو باعث شده است که اکثر توریست‌ها در هنگام سفر به ترکیه برای خرید به این فروشگاه سری بزنند.

سایت کوتون (KOTON): یکی از برندهای نام آشنای کشور ترکیه به خصوص برای ایرانیان برند کوتون است. اگر قصد خرید از ترکیه را دارید می‌توانید به سایت کوتون مراجعه کنید و پوشاک مورد علاقه خود را به کمک سایت دکترخرید به صورت اینترنتی سفارش دهید. پوشاک برند کوتون با توجه به قیمت مناسبی که دارند از نظر کیفیت با برندهای اروپایی قابل رقابت هستند به همین دلیل اکثر افرادی که قصد خرید از ترکیه در ایران را دارند ترجیح می‌دهند که محصولات کوتون را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

admin سه شنبه 11 آذر 1399 زمان : 17:15 نظرات (0)
بازدید : 1361

روشی که قهوه خود را خرد می کنید (و وقتی آسیاب می کنید) اولین قدم برای تأثیرگذاری بر طعم دم کردن نان نهایی است. باور کنید یا نه ، شما می توانید قهوه با بالاترین کیفیت ، کباب عالی ، آب خالص ، فیلترهای پریمیوم و یک قهوه ساز عالی را تهیه کرده و هنوز هم آن را با یک آسیاب نادرست خراب کنید. اما اجازه ندهید که مشکلات شما شما را متوقف کنند. برخی از دانش اساسی در مورد سنگ زنی قهوه به شما کمک می کند تا آن را کامل کنید.

صرف نظر از روش دم کردن قهوه ، هدف اصلی خرد کردن قهوه یکسان است: شکستن دانه قهوه بو داده شده برای افشای داخلی لوبیا اجازه می دهد مقدار مناسب روغن و طعم دهنده ها استخراج شوند. قهوه زمین نسبت به قهوه لوبیا سطح بسیار بیشتری دارد و به آب (عامل استخراج) اجازه می دهد تا هنگام دم کردن با قهوه بیشتری ارتباط برقرار کند. تماس بیشتر به معنی استخراج بیشتر طعم و عملکرد بهتر است.

"قوانین" اصلی در مورد سنگ زنی قهوه عبارتند از:
1. قبل از آماده شدن برای دم کردن قهوه خود را درست خرد کنید
2. اندازه صافی مناسب (ظرافت و درشت بودن) را انتخاب کنید
3. یک چرخ قهوه با کیفیت بالا انتخاب و استفاده کنید
4- آسیاب قهوه خود را تمیز نگه دارید

در اصل دو نوع چرخ قهوه وجود دارد ...

آسیاب تیغه ای قهوه

آسیاب های قهوه ای Blade Grinder، Blade Cafe Grinder بیشترین ارزان قیمت (زیر 30 دلار یا بیشتر) از یک تیغه فلزی تیز استفاده می کنند تا به معنای واقعی کلمه لوبیای قهوه خود را بریزند. همانطور که تیغ می چرخد ​​، دانه های قهوه خرد می شوند. شما با "زدن فشار" دکمه پاور تا زمانی که راضی شوید ، ظرافت چرخ را کنترل می کنید. قضاوت در مورد میزان جویدن قهوه و چقدر ریز ریز کردن آن بسیار دشوار است. یک سقوط دیگر - اگر ریز خرد شده باشید ، و به همین دلیل لوبیاها را در آسیاب دیگر طولانی تر می کنید ، گرمای قابل توجهی ایجاد می شود که توسط تیغه ها ایجاد می شود. این می تواند به قهوه نهایی شما طعم سوخته و سایر طعم ها را از بین ببرد. چرخ های تیغه برای استفاده های اولیه مناسب هستند ، اما این در مورد آن است.

مزایای:
ارزان تر: کمتر از 30 دلار یا بیشتر
کارکرد آسان: فقط دکمه "پالس" کنید
آسان به اولیان: طراحی ساده تنها با یک قسمت متحرک (تیغه)
ذخیره سازی آسان: اندازه کوچک به معنای ردپای کوچک در صفحه است
سریعتر: کافی است مقداری لوبیا داخل آن بریزید و بروید ، سریع آسیاب می شود ... شاید خیلی سریع باشد

معایب:
Grinds Unevenly: برخی از لوبیا ها به صورت پودر شده و برخی از آنها بیش از حد بزرگ باقی می مانند
متناقض: شما کنترل چرخ را کنترل می کنید ، بنابراین می توان خیلی ریز یا خیلی درشت خرد کرد
بدون بخش کنترل: شما باید هر بار مقدار دانه های قهوه را اندازه بگیرید
قهوه را بیش از حد گرم می کند: گرمای قهوه را در حین آسیاب کردن گرم می کند و روی طعم آن تأثیر منفی می گذارد
توانایی کمتری: نمی توان خیلی بهتر از ریز خرد کرد (به مشخصات اندازه خرد کن در زیر مراجعه کنید)

برای داشتن آسیاب قهوه مناسب روی لینک کلیک رده تا بهترین آن ها را در سال 2020 بشناسید.

admin جمعه 16 خرداد 1399 زمان : 22:53 نظرات (0)
بازدید : 1356

دو نوع اصلی دانه قهوه در جهان وجود دارد ، قهوه عربیکا و قهوه روبوستا. بیش از سه چهارم لوبیا که امروزه در جهان فروخته می شود Coffea Arabica است ، اکثریت عمده آن باقیمانده Coffea Robusta است که به Coffea Canephora نیز معروف است.

قهوه روبوستا

این لوبیا از درجه پایین تر از Arabica است و به طور معمول در ارتفاعات پایین تر پرورش می یابد. رشد و نگهداری آنها آسان تر است ، همچنین در برابر بیماری مقاوم تر هستند و بازده بالاتری دارند. لوبیای روبوستا بیشتر طعم قابض دارد و حاوی مقدار بیشتری کافئین است.

قهوه عربیکا

این دانه های مرغوب تر هستند و به آنها قهوه لذیذ گفته می شود. آنها نیمی از کافئین را به عنوان Robusta دارند و دارای طعم های دلپذیر و خاصیت معطر هستند. اکثر گونه های لوبیا عربیکا نام کشور یا منطقه ای است که در آن یافت می شوند یا از سرچشمه گرفته اند.

گونه های دیگر لوبیا عبارتند از: benghalensis ، قهوه بنگال. قهوه مادرزادی ، قهوه کنگو؛ Coffea liberica ، قهوه لیبریایی؛ قهوه stenophylla ، قهوه سیرا لئونین؛ Excelsia Coffea ، قهوه دیگر لیبریایی. Coffea Bonnieri؛ Coffea gallienii؛ و Coffea mogeneti ، با این حال این لوبیا در بازار صادرات وجود ندارد.

چرخه حیات قهوه

قبل از ریختن حبوبات قهوه ، مدفوع شده و داخل فنجان قهوه ما ریخته می شود و طی یک دوره ماه انجام می شود.

برداشت

درخت قهوه زندگی خود را به عنوان یک بذر آغاز می کند و پس از 4 تا 8 هفته به یک گیاهچه تبدیل می شود. در این مرحله نیاز گیاهچه با مراقبت صورت می گیرد تا مطمئن شوید خاک مرطوب باقی مانده و نور زیاد خورشید را به خود جلب نمی کند. پس از حدود 9 تا 18 ماه درخت قهوه تا حدود 12 اینچ قد رشد خواهد کرد. 3 سال دیگر طول می کشد تا درخت میوه به دست آورد (که به عنوان گیلاس شناخته می شود) ، و 6 سال دیگر نیز قبل از رسیدن کامل میوه و به طور کامل میوه تولید می شود. در این مرحله درختان برای برداشت آماده هستند. این کار به صورت دستی توسط افراد محلی انجام می شود و معمولاً همه دست ها روی عرشه هستند.

چیدن

یک جمع کننده قهوه خوب می تواند معادل 50 تا 60 پوند قهوه بخور در روز را انتخاب کند. زندگی متوسط ​​در یک روز. دهانه یک قهوه حدود 20 تا 25 سال است که سالانه حدود 2000 لوبیا به دست می آورد.

مرتب سازی

پس از برداشت گیلاس ، آنها برای مرتب سازی آماده هستند. این کار بسته به نتیجه طعم مورد نیاز قهوه به روش های مختلفی قابل انجام است. راه اول فقط "قهوه مسن" است ، و شامل نگه داشتن لوبیا سبز در یک انبار با تهویه مناسب به مدت 1-7 سال است. این به لوبیا ها طعم کمتری اسیدی و غنای شربت می بخشد.

در حال پردازش

پردازش خشک شامل خشک کردن گیلاس در خورشید و سپس برداشتن خمیر ، پوست و پوست خشک شده است. این امر می تواند تا دو هفته طول بکشد و برای جلوگیری از کپک زدن حبوبات باید بطور مداوم آبکش شوند.

پردازش مرطوب این روش شامل قرار دادن گیلاس در آب است. هر کس شناور به عنوان نقص برداشته شود. سپس آلبالوها توسط ماشینی فشرده می شوند که فقط بذر و مقداری خمیر را می توان از درون سوراخ ها عبور داد. خمیر باقی مانده از لوبیا که سپس خشک می شود خارج می شود و حدود 10 - 12 درصد رطوبت را از بین می برد.

هولینگ

ماهین ها برای از بین بردن لایه‌ی پوستین از دانه های قهوه فرآوری شده مرطوب استفاده می شوند. فرآیند خشک شامل از بین بردن کل پوسته خشک آلبالو خشک است

جلا دادن

از ماشین پولیش برای از بین بردن هرگونه پوستی نقره ای که بعد از انجام عمل پوسته پوسته شدن باقی مانده استفاده می شود

نظافت ، مرتب سازی و درجه بندی

قبل از صادرات لوبیا ، آنها دوباره با توجه به اندازه و وزن مرتب می شوند ، و دوباره به دلیل نقص رنگ یا سایر نواقص بررسی می شوند. هر نوع لوبیا با کمترین نقص برداشته می شود.

صادرات قهوه

هم اکنون از این لوبیا به عنوان لوبیای سبز یاد می شود و آماده صادرات است. تقریباً هفت میلیون تن قهوه سبز سالانه در سراسر جهان تولید می شود.

طعم قهوه
در هر مرحله از تولید قهوه ، قهوه به طور مکرر از نظر کیفیت و طعم مورد آزمایش قرار می گیرد. این فرآیند به عنوان حجامت گفته می شود و در اتاقی که مخصوص این فرآیند طراحی شده است انجام می گیرد. یک فنجان باتجربه است که می تواند صدها نمونه قهوه در روز طعم دهد و هنوز هم تفاوت های ظریف بین آنها را چشید.

رست کردن قهوه

این کار معمولاً در کشور واردکننده انجام می شود زیرا لوبیای تازه کباب شده باید در اسرع وقت به مصرف کننده برسد. فرایند سرخ کردن دانه های قهوه شامل بو دادن آنها در 550 درجه فارنهایت است. حبوبات در طول کل فرآیند در حال حرکت هستند تا از سوختن آنها جلوگیری شود. با رسیدن به دمای حدود 400 درجه ، شروع به نوبت قهوه ای می کنند و کافئین یا روغنی که درون لوبیا قفل شده است شروع به ظهور می کنند. این فرایند همان چیزی است که باعث ایجاد طعم و عطر قهوه می شود. پس از جدا شدن لوبیا از کباب ، آنها بلافاصله توسط هوا یا آب خنک می شوند.

admin یکشنبه 11 خرداد 1399 زمان : 10:50 نظرات (0)
بازدید : 1670

در این پست قصد داریم یکی از بهترین فیلم های سال 2019 را نقد و بررسی کنیم و ایرادات و مشکلات فیلم من مادر هستم را برای شما عزیزان باز گو نماییم.

این فیلم که دارای 3 نقش محوری بوده که نقش اصلی توسط یک دختر نوجوان بازی می شود و به دور از لانگ شات و نما های باز درون یک محیط بسته و با پرده سبز فیلم برداری شده است که واقع گرایانه به نظر می رسد.

داستان فیلم نیز واقعا جذاب است و تخیلی بودن آن به جذب مخاطب کمک می کند ، در سال های گذشته روبات ها در فیلم ها ی تخیلی بیشترین حضور را داشته اند ، بعد از فیلم مرد دو صد ساله با بازی درخشان رابین ویلیامز ، فیلم های متعددی در باره ی زندگی چندین سال بعد ساخته شده است که از نمونه های آن ها می توان به داستان های مربوط به نابودی زمین در چندین سال آینده ، روباتی شدن فعالیت های انسان ها ، استفاده از بدن انسان ها برای جاودانه شدن ( مانند فیلم جزیره ) و بسیاری دیگر می توان اشاره کرد این فیلم نیز دارای بعد تخیلی بوده و تقابل نقش انسان با ربات را به تصویر می کشد .

فیلم من مادر هستم ، یک فیلم علمی‌ تخیلی است در مورد یک دختر نوجوان (کلارا روگارد ) که اولین نسل جدید از انسان‌ ها است که توسط مادر ( رز بایرن ) بزرگ می‌ شود. اما رابطه منحصر به فرد این زوج وقتی که یک غریبه زخمی ( هیلاری سوانک )با اخبار مربوط به همه چیز دختر در مورد دنیای بیرون و مقاصد مادرش صحبت می‌ کند ، مورد تهدید قرار می‌ گیرد.

admin سه شنبه 21 خرداد 1398 زمان : 13:17 نظرات (0)
بازدید : 961

تصاویر لو رفته سلنا گومز

تصاویر لو رفته سلنا گومز

تصاویر سلنا گومز

سلنا گومز یکی از خواننده های جوان اهل آمریکا است که متولد سال 1992 که تقریبا برابر سال 1370 شمسی می باشد .

سلنا از پدر و مادر مهاجر متولد شده است که اصلیت پدرش به مکزیک و مادرش به ایتالیا بر می گردد.

مادر سلنا گومز که فرزندخواندهٔ خانواده‌ای بود، اصلیتی ایتالیایی و پدر او اصلیتی مکزیکی دارد. وقتی که سلنا ۵ ساله بود، مادر و پدرش از هم جدا شدند و او در کنار مادرش بزرگ شد. در سال ۲۰۰۶، مندی (مادر سلنا) برای دومین بار با شخصی به نام برایان تیفی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج تولد خواهر ناتنی سلنا، گرسی الیوت  در ۱۲ ژوئن ۲۰۱۳ بود.

admin دوشنبه 07 فروردین 1396 زمان : 20:41 نظرات (0)
بازدید : 1036

امروز یه مشتری با بچش اومد تو مغازه
هر چی میدید میخواست
مامانش به من اشاره کرد بگو اینا فروشی نیست

بعد به بچش گفت عمو اینارو نمیفروشه
بچه هم نه گذاشت نه برداشت گفت عمو گوه خورده 

@pelmesir   

پیدا شدن کارت شارژ ایرانسل توی جیب مرد متاهلی که خط همراه اول داره،.
مثل کشف ۱۰ کیلو تریاکه توی ماشین یه قاچاقچی…
حکمش اعدامه… اعدام!

@pelmesir

به حدی از کمال رسیدم که وقتی صحبت از ازدواج من میشه…

همه فامیل میگن دخترهای ما تا دکترا نگیرن شوهرشون نمیدیم!
ینی باعث رشد تحصیلی در خانواده هستم

@pelmesir 

اقا من یه کشف بزرگی کردم :

حرف R همون حرف P هست فقط خسته بوده پاهاشو باز کرده !

حرف Z همون حرف N هست فقط خوابیده !

حرف @ هم همون a هست فقط مقنعه سرش کرده! 

تا اکتشافات بعدی اودافظ 

@pelmesir

سوسک بهانه بود
دلش بغل می خواست . .

منم که بیشعور ، اصن تو باغ نبودم ، زودتر از اون فرار کردم 

@pelmesir 

ﺳﻔﺎﺭﺵ ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﺎﻥ ﺩﻡ ﺩﺭ ﺑﻬﺸﺖ :
ﻧﻈﺎﻓﺖ ﺭﺍ ﺭﻋﺎﯾﺖ ﮐﻨﯿﺪ،
ﺷﺎﺧﻪ ﺩﺭﺧﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﻧﺸﮑﻨﯿﺪ،
ﺣﻮﺭﯼ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﺗﻮﺭ ﻧﮑﻨﯿﺪ،
ﺑﺎ ﺍﯾﻮﺏ ﺯﯾﺎﺩ ﺷﻮﺧﯽ ﻧﮑﻨﯿﺪ ﺻﺒﺮﺵ ﺣﺪﯼ ﺩﺍﺭﻩ،
ﺑﻪ ﺟﻬﻨﻢ ﻣﯿﻮﻩ ﻭ ﺣﻮﺭﯼ ﻗﺎﭼﺎﻕ ﻧﮑﻨﯿﺪ،
ﺣﯿﻮﺍﻧﺎﺕ ﻧﻮﺡ ﺭﺍ ﺷﮑﺎﺭ ﻧﮑﻨﯿﺪ،
ﺍﺑﺮﺍﻫﯿﻢ ﺭﺍ ﺍﺑﯽ ﺻﺪﺍ ﻧﺰﻧﯿﺪ،
به ماموران جهنم رشوه ندهید،
ﺩﺭ ﺑﻬﺸﺖ ﻧﻬﺮ ﺷﺮﺍﺏ ﻫﺴﺖ ﻟﻄﻔﺄ ﻭﺩﮐﺎ ﻭ ﻭﯾﺴﮑﯽ ﻗﺎﭼﺎﻗﯽ
ﻧﯿﺎﺭﯾﺪ،
ﺑﺎ ﻋﺼﺎﯼ ﻣﻮﺳﯽ ﻭﺭ ﻧﺮﻭﯾﺪ،
ﺩﺭ ﺑﻬﺸﺖ ﻣﺼﺮﻑ ﻗﻠﯿﺎﻥ ﻭ ﺣﺸﯿﺶ ﻣﻤﻨﻮﻉ ﺍﺳﺖ،
قاليچه سليمان ظرفيتش ١ نفر است، ١٢ نفري سوار نشويد…

@pelmesir کانال سرگرمی و جوک

‏من حتی اگه یه روزی بخوام برم مشعل المپیک رو هم حمل کنم

بازم باید برگشتنی دوتا نون بخرم

@pelmesir کانال سرگرمی و جوک

آدرس منازل در آمریکا :
نیویورک – خیابان 45 – شماره 120- منزل دیوید هاوارد.

اما

آدرس منازل در ایران :
تهران – بزرگراه آیت الله صدر عاملی – خیابان حر ابن یزید ریاحی
نرسیده به فلکه انصارالمجاهدین انقلاب اسلامی
روبروی موسسه مالی و اعتباری عسکریه
جنب مسجد و حسینیه بلال حبشی
کوچه شهید صیف الدین خواجه انصاری
جنب سوپر مارکت ستاره گستران برادران جعفری به جز گرجعلی
بن بست هشتم – پلاک ۱۲.۵ + ۱ – طبقه چهارم جنوبی
منزل حاج کمال الدین عین آبادی مستوفی زادگان اردبیلی اصل

ﺯﻧﮓ ﺧﺮاﺑﻪ ﺑﺎ ﺳﻨﮓ ﺑﺰﻧﻴﺪ ﺑﻪ ﺷﻴﺸﻪ

پلمس سایت محاوره

admin یکشنبه 24 مرداد 1395 زمان : 16:07 نظرات (1)
بازدید : 1296

خفن ترین عکس های امیر تتلو

امیر تتلو در خانواده‌ای آذری به دنیا آمد او اصالتاً اهل روستای مقصودلو از توابع شهرستان هریس، استان آذربایجان شرقی است. وی در سال ۱۳۸۲ آغاز به کار نمود و با وبلاگی که امین دانکر، دوست نزدیک او ایجاد کرده بود به انتشار اثرهای وی می‌پرداخت. اندک اندک نامی در میان خوانندگان جوان آن روزها پیدا کرد. در سال ۲۰۱۲ میلادی، تتلو نخستین آلبومش را با نام «زیر همکف» منتشر کرد. او همچنین آلبوم تتلیتی را در سال ۲۰۱۳ میلادی ارائه کرد که حاوی ۱۵ ترانه بود. همچنین او پس از خداحافظی جنجالی خودش دوباره به دنیای موسقی بازگشت.[۲] تتلو در ۱۲ آذر ۱۳۹۲ توسط پلیس امنیت اخلاقی ایران بازداشت شد[۳][۴] که پس از مدتی در ۱۴ آذر ۱۳۹۲ آزاد شد.[نیازمند منبع] او پس از آزادی با انتشار نامه‌ای از طرفدارانش عذرخواهی کرد.[۵]

 

admin شنبه 12 مهر 1393 زمان : 15:24 نظرات (1)
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 3,439
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 7,076
  • بازدید ماه : 7,076
  • بازدید سال : 134,173
  • بازدید کلی : 860,224

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد