loading...

مجله تفریحی پلمس

بازدید : 1190


جزیره ایرلند سومین جزیره بزرگ اروپا و 22 امین حوزه آبخیز جهان است که در شمال غربی اروپا واقع شده و شامل ایرلند و ایرلند شمالی است.

دوبلین پایتخت و شلوغ ترین شهر جمهوری ایرلند با بیش از یک میلیون نفر جمعیت است که در حاشیه رودخانه لیفی واقع شده است. دوبلین از سال 1922 پایتخت رسمی جمهوری ایرلند است.

 
 
روی Castle در ایرلند کلیک کنید

اگر 130 کیلومتر در جنوب شرقی دوبلین قدم بزنید ، به قلعه Kilkenny می رسید. قلعه کیلکنی در ایرلند در سال 1195 توسط ویلیام مارشال ساخته شد. این قلعه در محلی مرتفع و مشرف به رودخانه نور بنا شده است. امروز یکی از دلایل اصلی بازدید از شهر کوچک کیلکنی بازدید از قلعه کلیک است.
 

در قرن سیزدهم ، قلعه شچلک با چهار برج مدور در گوشه ها و یک گودال بزرگ یکی از مهمترین پایگاه های دفاعی شهر بود. در سال 1967 ، این اموال به مدت 50 نفر به ساکنان کلیکنی منتقل شد و اکنون قلعه و زمین توسط گالری هنر عمومی ایرلند اداره می شود.

admin یکشنبه 06 مهر 1399 زمان : 20:10 نظرات (0)
بازدید : 823

این فیلم جدیدی است به نام شیشه توسط کارگردان هالیوود. نایت شیمالان در ادامه فیلم قبلی خود یعنی گپ قرار دارد و با بازیگران جیمز مک آوی با بازیگر کوین به تماشای مخاطبان در سینما می پردازد.

کوین تحت تأثیر ابعاد شخصیت های اخلاقی متعدد خود قرار داشت. این جنبه های شخصیت در داستان به عنوان "اعضای گروه ترکان و مغولان" تعریف شد که منجر به وقایع ترسناک در رفتار کوین شد.

از طرف دیگر ، بعد از گذشت سالها ، شخصیت دیوید دان (با بازی بروس ولز) را از فیلم Unbreakable می بینیم که هم اکنون مشاغلی را فراهم می کند که امنیت خانه های شهروندان را فراهم می کند. اما می دانیم که دیوید هرگز بازنشسته نخواهد شد و مخفیانه با جنایت در فیلادلفیا مبارزه خواهد کرد.
عوامل فیلم شیشه ای

بازیگران: جیمز مک آویو ، بروس ویلیس ، آنا تیلور جوی ، سارا پلاسون و ساموئل جکسون
ارسال شده توسط: ام شوالیه شیمالز
مدیر: ام شوالیه شیمالز
تولید شده توسط: ام. نایت شیمالان ، جیسون بلوم ، مارک بنتست ، اشوین راجان
توزیع کننده: جهانی
IMDB: شیشه در IMDB
شیشه فیلم داستان 2019

Glass Story 2019 Glass

شیشه فیلم مرموز و مهیج از سال 2 به کارگردانی ام نایت شیامالان است. شیامالان این فیلم را به عنوان آخرین قدم در سه گانه این سریال در نظر گرفته است.

در طرح داستان ، دیوید دون ، افسر امنیتی به دنبال بیست و چهار شخصیت مختلف کوین وندل کروم ، با استفاده از قدرتهای فوق طبیعی خود ، به اسارت و بازداشت است.

در حالی که نام فیلم به طور مستقیم به نام شیشه اشاره دارد ، این فیلم به خود داروی شیشه اشاره نمی کند. شیشه بیشتر به فکر اوست تا عنوان اولیا.

شیامالان با بیان شخصیت های الیاس به تاثیر شخصیت های ابرقهرمانی در زندگی همه می پردازد. نویسنده قصد دارد اهمیت موجودات خارق العاده را برای ما توضیح دهد.
بررسی فیلم شیشه ای 2 (شیشه ای 2019)

فیلم شیشه ای

ام شیمالان چهار سال گذشته را در جاده بدون ساخت و ساز سپری کرده است. به نظر می رسید تمام پتانسیل هایی که روزگاری نشان داده بود به دنبال حماسه های قبلی خود ، مانند آخرین فیلم آسیاب بادی و پس از زمین ، کاملاً از بین رفت.

اما دوباره با ساخت فیلم شیشه ای ، او به دنبال بازیابی جایگاه خود در فیلمسازی هالیوود است. او دو سال پیش با Split به تقسیم ادامه داد که قوی و هیجان انگیز نبود اما یکی از بهترین فیلم های زمان خود را با گلس ساخته است.

این ویژگی خارق العاده بلافاصله الهام بخش یک گفتگوی عاقلانه بود ، و هواداران به دنبال ویژگی هایی بودند که تازه بر می گردند.

به فیلم های Shimalan نگاه کرد و اکنون در شیشه است. متأسفانه ، اکنون که این کار انجام شد ، ما در شرایطی هستیم که می دانیم پایان خلاقیت شیمالان مزخرف بود. زیرا در حالی که Unbreakable و Split همچنان به عنوان کار خود ادامه می دهند ، کاملاً قابل مشاهده است.
نحوه شروع یک فیلم شیشه ای

حدود دو هفته پس از وقایع تقسیم ، شیشه با دیوید دان (بروس ویلیس) ، پنج سال پس از زنده ماندن در یک کشتی مرگبار و کشف مصونیت بی نظیر او. او با پسرش جوزف (اسپنسر کلارک) در یک شرکت امنیتی منزل کار می کند ، اما مرتباً در خیابان می رود تا یک جنایتکار را پیدا کند و عدالت خود را اجرا کند.
داستان فیلمهای قبلی شیماالیا

یکی از آشوبگران آشکار دیوید کوین وندل کروفت (جیمز مک آووی) ، مردی با هویت متضاد و تمایل جنسی به ربوده شدن زن جوانی است که دارای چهار شخصیت متعارض است.

متأسفانه ، دیوید در این روند دستگیر و به موسسه روانپزشکی هیل یادبود منتقل می شود ، جایی که دکتر الی استپلز (سارا پائولسون) مظنون است که هر دو مورد توهم شدید قرار گرفته اند و با نبوغ شیطانی ، الیاس پرایس یا آقای شیشه آشنا شده است. .

اگر واقعاً امیدوار بودید که این فیلم بتواند دنیا را تغییر دهد و روی اسطوره های ابرقهرمانان گسترش یابد ، باید واقعاً همه این انتظارات را کنار بگذارید ، زیرا این مسخره است که این فیلم به اندازه کافی کوچک برای انجام این کار است.

بخشی از مشکل این است که قربانی ساختار خود می شود ، که در مرحله دوم ریتم فرو می رود ، و هر دو حس اول و سوم را به شدت تقویت می کند.

ما فقط یک درک بسیار محدود از چگونگی استفاده دیوید دان از قدرت خود برای مبارزه با جرم از زمان فیلم Unbreakable را داریم و از طرف دیگر ، شوکه کننده است که چقدر زمان تقابل نهایی پیش بینی شده خود را فراهم می کند.
صحنه های فیلم شیشه ای

درعوض ، بخش اعظم داستان روی دیوارهای یک بیمارستان کاملاً ایمن و مجموعه ای از اتاق های ویژه طراحی شده است که با نگاهی به بودجه می توان حرکتی نسبتاً بد برای فیلم دانست. .

همانطور که واقعاً می خواهید ببینید ، این قهرمانان و شرورهای دنیای واقعی در یک مجموعه خاص از قوانین بازی می کنند.

اما بدتر از این فیلم شیشه ای تلاش شده است که سعی دارد به سؤال خود در مورد این شخصیت ها و توانایی های خارق العاده آنها پاسخ دهد.

اما همه اینها باعث می شود فیلم Glass 2019 به قسمت دوم آن جذاب شود.

شکستن تابو متفاوت بودن و شناخت توانایی های ذاتی در هر زمینه و در هر داستان جذاب است ، اما با ورود فیلم به فینال ، می فهمیم که کارگردان دیگر نتوانسته است بر شخصیت های اصلی غلبه کند و جذابیت قهرمانانه ای را در آن به وجود می آورد. به اینجا ختم می شود

نقاط ضعف فیلم Glas

نکته پایانی باید مورد تأکید قرار گیرد و در حالی که من در این بررسی به چیزی نزدیک نخواهم شد ، نتیجه گیری این فیلم از Eastrail 177 بدتر است.

نه تنها تمام شخصیت های خود را در مکانی وحشتناک می گذارد در حالی که می کوشد یک قطعه زمین را پیدا کند که فقط می توان آن را سخاوتمندانه توصیف کرد ، علاوه بر حماقت بسیار گیج کننده است و رمزگشایی آن نیز دشوار است.

یکی دیگر از نقطه ضعف فیلم متوسط ​​متوسط ​​بروس ویلیس این است که در حالی که مک آویو برای نقش و هیولا سخت کار کرده بود ، دیوید داستان بسیار بدی داشت ، به دور از این احساس که واقعاً چنین بود. یک بازیگر بزرگ بعید به نظر می رسید.

البته ممکن است این تقصیر شیامالان و روشی باشد که وی برای این شخصیت بازی کرده است ، اما هنوز دلیل این نبود که وی را به عنوان یک بازیگر متوسط ​​انتخاب کنید.
موسیقی فیلم شیشه ای 1

این فیلم مانند دو فیلم قبلی از موسیقی خوبی برخوردار است. آقای وست دیلن پنجسون توانست تعادل بین دو فیلم قبلی برقرار کند و البته وقتی صحبت از قسمت هایی از دیوید دان بود ، موضوع عجیب و غریبی که جیمز نیوتن هوارد پیش از این در این فیلم ایجاد کرده بود اصلاح موهایش بود.

admin پنجشنبه 07 آذر 1398 زمان : 14:31 نظرات (0)
بازدید : 2290

گلشیفته فراهانی در سال 1362 در تهران به دنیا اومده. اسم شناسنامه ایش رهاورد فراهانیه. بازی در سینما رو از سال 1376 با فیلم درخت گلابی شروع کرد. همچنین در فیلم های دیگه ای از جمله: بوتیک، اشک سرما، زمانه، سنتوری، به نام پدر، میم مثل مادر، گیس بریده و درباره الی  ایفای نقش کرده.

آیا گلشیفته به ایران برمی گرده؟

افتخارات گلشیفته فراهانی

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۷۶ – برای فیلم درخت گلابی

برنده تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن از هشتمین دوره جشن خانه سینما – برای فیلم اشک سرما

جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره بزرگ سه قاره در نانت فرانسه – برای فیلم بوتیک

آیا گلشیفته به ایران برمی گرده؟

آیا گلشیفته به ایران برمی گرده؟

گلشیفته فراهانی بازیگر معروف ایرونی به دلیل تصمیمات خارج از عرف و برهنه شدن جلوی دوربین فیلم‌ها و مجلات، یکی از جنجالی ترین بازیگرای مهاجرت کرده ایرانه.
ایشون که  در فیلم کارگردان سرشناس جهانی، جیم جارموش حضور داشتن و در تئاتری فرانسوی ایفای نقش می‌کنن، به تازگی مصاحبه ای با “فرانس اینتر” داشتن.

گلشیفته در این مصاحبه به “فرانس اینتر” در مورد ژست برهنه شدنش در فیلم گفت: « زمانی که این کار را کردم، می‌خواست بگم که به این صورت نگاه کنید و به این بدن نگاه کنید: “آیا من خطرناکم؟ آیا احساس خطر می‌کنید؟ آیا من شما را تهدید می‌کنم؟ اگه اینطوره، به این نگاه کنید، خیلی خوب به این نگاه کنید، برای شما خوبه.” »

گلشیفته فراهانی در مورد برهنه شدن در فیلم ها گفت که اون موقع خیلی عصبانی بوده، و دیگه چنین کارهایی نمی‌کنه.

جالبه بدونید هفته گذشته علی مطهری گفته بود: اگر حتی خانم گلشیفته فراهانی هم توبه کند هیچ اشکالی ندارد و می‌تواند برگردد به دامان اسلام البته این را باید از فقها سؤال کنیم ولی فکر می‌کنم هر گناهی قابل توبه کردن است.

حالا باید دید خانم  گلشیفته به توصیه مطهری گوش میده یا نه؟

admin دوشنبه 11 مرداد 1395 زمان : 0:37 نظرات (1)
بازدید : 1627

وقتی حامد بهداد مانکن می شود

کارگردان و نویسنده فیلم سینمایی «مانکن شدن» از شروع دوباره روند تولید این فیلم با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی خبر داد. 

شاهرخ بحرالعلومی با بیان مطلب فوق اظهار داشت، «مانکن شدن» قرار بود 2 سال قبل ساخته شود اما به دلیل افزایش ناگهانی قیمت دلار هزینه‌ تولید 3 برابر شد به همین دلیل تولید پروژه با وقفه روبرو شد اما به تازگی مرکز گسترش پس از خواندن نسخه اصلاح شده فیلمنامه موافقت خود را با مشارکت در تولید اعلام کرده است.

admin یکشنبه 13 مهر 1393 زمان : 18:08 نظرات (0)
بازدید : 2693

مراسم عروسی جورج کلونی + تصاویر

جورج کلونی (به انگلیسی: George Timothy Clooney) (زادهٔ ۶ مه، ۱۹۶۱ در ایالت کنتاکی) بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی برندهٔ جایزه اسکار و گلدن گلوب است.

جرج کلونی در سال ۲۰۰۵ برای فیلم سیریانا جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد. در سال ۲۰۱۳ موفق شد جایزه اسکار بهترین فیلم را، برای تهیه‌کنندگی فیلم آرگو دریافت نماید. وی تنها کسی است، که موفق شده تابه‌حال در ۶ رده مختلف، برنده جایزه اسکار شود!

admin یکشنبه 13 مهر 1393 زمان : 15:16 نظرات (0)
بازدید : 1066

عکس جواد عزتی در کنار مهدی هاشمی

محمدجواد عزتی (زاده ۲۰ دی ۱۳۶۰) بازیگر اهل ایران و فارغ‌التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است.

وی در مجموعه‌های مثل هیچ‌کس، کمربندها را ببندیم، باغ مظفر، سه دونگ، سه دونگ، مرد هزارچهره، چاردیواری، لطفا دور نزنیم...، دست بالای دست، دردسرهای عظیم و قهوه تلخ ایفای نقش کرده است. همچنین وی در فیلم طلا و مس ایفای نقش کرده است.

admin جمعه 11 مهر 1393 زمان : 23:17 نظرات (0)
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 3,439
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 7,090
  • بازدید ماه : 7,090
  • بازدید سال : 134,187
  • بازدید کلی : 860,238

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد