loading...

مجله تفریحی پلمس

بازدید : 1278

پاوربانک ها اقدام به طبقه بندی پاوربانک های موجود دار بازار ایران از لحاظ کیفیت و قیمت کرده که از دید مرکز پاوربانک ها به شرح زیر است:

1- رتبه اول به پاوربانک کانفلون اختصاص می دهیم این شرکت با پشتوانه قوی سال های سال است که در زمیمه تولید پاوربانک فعالیت دارد و اقدام به تولید پاوربانک می نمایید که طبق بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان ما این برند یکی از محبوب ترین و خوش قیمت ترین پاوربانک های دنیا رو تولید می کند و هر ساله پاوربانک هایی با ظرفیت   5000 10000 20000 40000  می نمایند یکی از پیشنهادات پاوربانک ها برای خرید شارژر همراه خرید محصولات این برند می باشد.

2- رتبه دوم را پاوربانک شیائومی دوست داشتنی اختصاص می دهیم که الحمدالله به واسطه تبلیغات چشم گیری که این شرکت در بازار ایران انجام داده این اسم برای همه اشنا هست اوج معروفیت این شرکت در تولید پاوربانک شیائومی MI 2C  بود که از قابلیت شارژ سریع نوع سوم بهره می برد که این محصول رو از رقبای هم طراز خود جدا می کنند و یکی از مهمترین ضعف های این شرکت قرار ندادن نشانگر LED  درصد شارژ این پاوربانک های این شرکت هست که هیچ موقع مصرف کنند متوجه نیست دقبق پاوربانکی که از ان در حال استفاده است دارای چند درصد شارژ می باشد  ولی در کل محصولات این شرکت در زمینه پاوربانک در ایران زبان زد خاص و عام هستند و کمتر خریداری بود که از خرید این محصول ناراضی بودند و یکی از مشکلاتی که در این زمینه این شرکت با ان رو به رو است کپی کردن افراد سود جو از این محصولات است که به خریداران نا آشنا به عنوان محصول اصلی فروخته خواهد شد در مقاله بعدی پاوربانک ها به شما اموزش خواهیم داد چگونه پاوربانک اصلی بخرید.

3-رتبه سوم پاوربانک روموس کسب کرده است شرکت همواره با تنوع انبوه پاوربانک در بازار های جهانی یکی از متنوع ترین پاوربانک های با اقسام مدل های مختلف در اختیار خریدارن قرار می دهد و محصولات این شرکت به سرعت به مردم این در حال رشد است رو به روز به اعتبار این شرکت به مردم افزوده می شود یکی از نقاط قوت این شرکت تنوع فوق العاده بالای انواع پاوربانک است که می توان گفت کلیه نیاز کاربران به شارژ همراه را براورده می کند.

4- رتبه چهارم را به پاوربانک مارک اختصاص می دهیم که از لحاظ قیمت نسبت به برند های معروف موجود در بازار ایران قیمت منصفانه ای تری دارد و از کیفیت بالای برخودار دارد که یکی از مهمترین برتری های این پاوربانک دارای نشانگر LED  میزان مصرف شارژ پاوربانک است که همراه مقدار دقیقی از ظرفیت پاوربانک رو به ما نشان می دهد و هم از لحاظ قیمتی می توان گفت حداقل 30 درصد از قیمت پاوربانک های گروه اول دوم سوم ارزانتر است و گزینه مناسبی برخریدار می باشد

5-رتبه پنجم رو به پاوربانک انکر اختصاص میدیم شاید برای شما عجیب باشد چرا انکر که جز بهترین پاوربانک ها در بازار جهانی محسوب می شود ما رتبه 5 ام رو بهش احتصاص دادیم دلیل این امر این نیست این پاوربانک ضعیف یا بدی باشد و از نمونه اول تا چهارم ما پایین تر باشد اگه توجه کرده باشید اول مقاله نوشتیم 5 تا از بهترین پاوربانک های موجود در بازار ایران و دلیل این مساله همین است می توان به جرات می توان گفت این برند امریکایی اکثر محصولاتش رو با قیمت بالای 50 دلار بفروش می رساند که این مساله برای ما ایرانی ها خیلی عذاب اور است پس شک نکید پاوربانک هایی که که در بازار با قیمت های پایین با نام انکر به فروش می رسانند اصل نیست برای اینکه این موضوع رو بهتر درک کنید سری به فروشگاه های انلاین جهانی مثل Ebey  و Amazoon  بزنید و قیمت های این محصول رو در بازار جهانی مشاهده کنید

admin سه شنبه 10 دی 1398 زمان : 20:23 نظرات (0)
بازدید : 896

راجب اینکه یخچال rs51 یکی از محبوب ترین یخچال های دنیاست نظر نمی دهیم ولی با قاطعیت کامل می توانیم بگوییم که محبوب ترین یخچال سامسونگ هست که طرفدارها و مشتریان بالایی دارد.البته این همه طرفداری از یخچال rs51 بی دلیل نبوده و می توان گفت به هر مشتری یه دلیل خوب برای خرید و دوست داشتن خود می دهد.

در وهله اول این یخچال سایدبای ساید سامسونگ RS51 ظاهر بسیار شکیلی دارد و با یک نگاه مشتری را عاشق خود می کند.بدنه زیبا و همچنین مرتب که در دو رنگ سفید و نقره ای به بازار عرضه شده و قابلیت ست شذن با هر آشپزخانه ای را داراست.

مشخصات فنی بسیار عالی و در خور قبول که می توان آن را نزدیک به یخچال های پیشرفته روز دانست در حالی که قیمت به نسبت آنها پایننتر و ماندگاری و کیفیت اگر بالاتری را دارا نباشد پاینتر هم نیست.

قیمت یخچال سامسونگ rs51 توسط شرکت سازنده بسیار مناسب گذاشته شده است به گونه ای که اگر بخواهید با همین امکانات از برندهای دیگر خرید انجام دهید قطعا باید چندین میلیون بالاتر هزینه کنید.با این حال این یخچال rs51 جزو یخچال های ارزان به حساب نمی آید و در رده متوسط قرار دارد ولی باید بدانید با هزینه ای که برای آن می کنید در واقع امکانات یک یخچال سطح بالا را دریافت می نمایید.

مدل یخچال rs51 که بر روی بدنه یخچال درج شده است RS51K57807S و اصطلاح rs51 اصلاح کوتاه شده و بازاری این محصول هست که برای سادگی بر روی ان گذاشته شده است.

مواد غذایی در داخل این یخچال با توجه به امکانات عالی آن مدت طولانیی سالم می مانند و نگرانی شما بابت فاسد شدن محصولات خریداری شده را به نسبت قبل به طور چشمگیری کاهش می دهد.شما می توانید مشخصات کامل و فنی آن را در سایت های فروشنده آن ببینید و اگر از امکانات و ظاهر این یخچال خوشتان آمده است از هزینه آن چشم پوشی کرده و یکی از آنها را تهیه کنید مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

ما در ادامه می خواهیم سه سایت معتبر فروشنده این محصول را به شما معرفی کنیم تا در صورت تمایل بتوانید با اطمینان خاطر یخچال rs51 را خریداری نمایید.

  1. یخچال rs51 بانه 90
  2. یخچال rs51 ماه بانو
  3. یخچال rs51 سلام بابا

 

 

admin سه شنبه 03 دی 1398 زمان : 13:48 نظرات (0)
بازدید : 1034

گوشی های سامسونگ امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیار پیشرفته شده اند و بسیاری از ویژگی های مناسب را برای تمام کار بران ارائه می کند ، این گوشی سامسونگ که در سال 2018 روانه بازار شده است بسیار برای گیمیر ها مناسب می باشد و تمام بازی های موجود را با سرعت و کیفیت مطلوب برای شما عزیزان فراهم خواهد نمود در این جا مهم ترین ویژگی هایی که این گوشی را برای بازی کردن با آن فراهم کرده است را بیان می نماییم.

بهترین گوشی مخصوص بازی

همانطور که گفتیم این گوشی برای بازی ساخته شده است و گیمیر هایی که به بازی کردن به گوشی علاقه دارند را ارضا خواهد نمود زیرا از سخت افزار پر قدرت و صفحه ی نمایش مناسب برخوردار است و ویژگی هایی دیگری نیز دارد که در ادامه آن ها را لیست می نماییم تا شما با این گوشی بسیار قدرتمند آشنا شوید.

گیمر های گوشی هوشمند طی دو سال گذشته به طور چشمگیری افزایش یافته اند و هند نیز دارای میلیون ها بازیکن منظم با چنین پلتفرم هایی است. این افزایش را می توان به عوامل متعددی نظیر هجوم ارزشمندی قدرتمند برای گوشی های هوشمند پولی ، برنامه های کم هزینه و پذیرش آهسته از کنسول های بازی دستی قابل حمل ، به ویژه در هند ، نسبت داد.

سامسونگ به تازگی Galaxy A70 را روانه بازار کرده است ، که می تواند گزینه ای مناسب برای گیمر ها باشد اگر شما به دنبال گوشی هوشمند با ویژگی های منحصر به فرد برای بازی کردن هستید حتما در ادامه با ما همراه باشید.

ویژگی های اصلی که این گوشی را برای بازی مناسب کرده است عبارت اند از :

۱- عملکرد

بازی های گوشی همچون بازی های سایر پلتفرم ها هر روزه در حال پیشرفت می باشد و با افزایش گرافیک و ویژگی های مناسب توانسته راه طولانی را به سرعت طی کند و گوشی ها را جزو پر مصرف ترین پلتفرم ها برای بازی قلم داد کند.. برای اینکه این بازی‌ ها بدون وقفه به راحتی حرکت کنند ، تلفن شما نیاز به داشتن یک پردازنده چند هسته‌ ای قوی و یک GPU توانا دارد .همچنین یک پردازشگر خوب گرما را در سطح حداقل نگه می‌ دارد ، در نتیجه عملکرد پیک را حفظ می‌ کند. بنابراین حفظ عملکرد حداکثر در پردازنده Snapdragon 675 Octa-Core یکی از بهترین پردازنده های میان رده ای است باعث افزایش کارایی نسبت به عملکرد می شود که گوشی هایی مانند سامسونگ کهکشان A70 نیز از آن بهره گرفته اند. CPU ارتقا یافته Kyro 460 در این چیپت موجب کارایی چند وظیفه و قدرتمند تر برای بازی می شود. Galaxy A70 همچنین با پیکربندی حافظه RAM 6 گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه است که نشان می دهد این دستگاه چقدر می تواند قدرتمند باشد.

۲- صفحه نمایش

صفحه نمایش می‌ تواند تجربه بازی را بر روی یک گوشی هوشمند ، با توجه به اطلاعات بصری و ورودی که به کاربر می دهد بهبود بخشیده و یا به کل آزار دهنده کند. به این دلایل ، داشتن تلفن همراه با یک صفحه نمایش بزرگ ، بدون هیچ obtrusions یا حاشیه های اضافی ، ایده‌ آل است. نمایشگر های بزرگ تر نیز برای یک تجربه مشاهده همه جانبه مناسب می باشند ، مانند سامسونگ گلکسی A70 که با صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی و رزولوشن فول اچ دی امکان بصری ویژه ای به گیمر ها خواهد بخشید. همچنین با استفاده از فن آوری سوپر امولد super amoled تصویری شارپ و با رنگ های واضح به ببیننده هدیه خواهد داد.

۳- باتری

گیمینگ یک وظیفه ی سنگین است که گوشی ها باید تمام انرژی خود رای برای آن در نظر بگیرند و اغلب در هنگام بازی با مصرف زیاد باتری همراه خواهند بود ، همچنین برای لذت بردن از یک بازی طولانی و به دلیل مصرف بالای سخت افزار قدرتمند ، داشتن ظرفیت مناسب باتری حرف اول را خواهد زد . به علت این که Galaxy A70 مجهز به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت و شارژ ۲۵W Super Fast می باشد ، می تواند جلسات بازی طولانی و لذت بخش داشته باشد ، بنابراین شما می توانید بر روی بازی و بدون نگاه کردن به میزان مصرف باتری تمرکز کنید . سامسونگ a70 به رغم داشتن یک باتری ۴٫۵۰۰mAh قدرتمند ، داری قطر باریک ۷٫۹mm است ، که باعث می شود این دستگاه بسیار راحت در هنگام بازی نگه داشته شود.

۴- صدا

ویژگی های بصری فقط یک روی تجربه بازی است ، که توسط که با تجربه شنیداری به غوطه وری در بازی تبدیل می شود. صدای بلند و واضح در بازی‌ هایی مانند PUBG که بتل رویال هستند بسیار مهم است . مانند زمانی که نیاز به شنیدن حرکت یک دشمن دارید که به سمت شما می‌ آید . Galaxy a70 با تکنولوژی دالبی همراه است که این فن‌آوری را برای یک تجربه غنی از صدا فراهم می‌ کند.

۵- دیگر ویژگی‌ ها

یک تلفن بازی که در بازی عالی است اما در بخش‌ های دیگر چنگی به دل نمی زند ، چیزی نیست که ما به مصرف کنندگان توصیه کنیم بخرند . تلفن هوشمند گیمینگ علاوه بر رفع نیاز های گیمر ها باید دارای دوربین مناسب ، رابط کاربری خوب و ویژگی های مناسبی برای رفع نیاز های روزمره باشد. گوشی Galaxy a70 با الهام گرفتن از گوشی های هوشمندی که اخیرا روانه بازار شده دارای یک دوربین سه گانه برای عکاسی و فیلم برداری است . که به ترتیب دارای کیفیت ۳۲ مگاپیکسلی ، ۸ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی می باشد. که توانایی گرفتن تصاویر به صورت اسلو موشن بوده و با قرار دادن حسگر اثر انگشت امنیت این گوشی را نیز تامین کرده اند. رابط کاربری مورد استفاده در این گوشی اندروید پای می باشد که جدید ترین نسخه اندروید تا به اکنون به شمار می رود.

admin سه شنبه 14 خرداد 1398 زمان : 16:27 نظرات (0)
بازدید : 973

در این مطلب قصد داریم روش های ساده و کاربردی برای نصب ویندوز 10 را اموزش دهیم که به راحتی می توانید با فلش ویندوز 10 را در سیستمتان نصب نمایید.

آموزش نصب ویندوز 10 از روی فلش مموری

نصب ویندوز ۱۰ با فلش مموری به علت های فراوان در حال فراگیر شدن است . اگر بخواهیم به یکی از این علت ها اشاره کنیم ، ساخت لپ تاپ های نازک و بدون دی وی دی رایتر می باشد که باید یا برایشان در وی در اکسترنال تهیه کرد و یا با فلش ویندوز نصب کرد.

نصب ویندوز ۱۰ توسط فلش بسیار ساده است و سرعت بالا تری نسبت به سی دی و دی وی دی خواهد داشت ، استفاده از فلش در نصب ویندوز ۱۰ مزایایی دیگری نیز دارد که در زیر به طور مختصر بیان می کنیم.

admin دوشنبه 06 خرداد 1398 زمان : 23:55 نظرات (0)
بازدید : 1267

 

افزایش فالوور اینستاگرام امروزه طرفداران بسیاری دارد ، بعد از غیر فعال کردن تلگرام در کشور عزیزمان ایران ، بسیاری از کسانی که کسب و کار خود را در تلگرام راه اندازی کرده بودند و مجبور به نقل مکان به این شبکه ی اجتماعی شدند. البته شاید بهتر هم شد زیرا امکاناتی که اینستاگرام در اختیار کاربرانش می گذارد قابل مقایسه با سایر شبکه های اجتماعی نیست .

همه می دانیم تعداد فالوور های هر کانال در اینستاگرام دارایی های هر پیج محسوب می شود . پس مهم ترین بخش اینستاگرام به شمار می رود. راه های زیادی نیز برای افزایش فالوور نیز توسط وبمستران ارائه شده از خرید فالوور فیک گرفته تا استفاده از ربات افزایش فالوور واقعی که بعضیا هزینه های متفاوتی هم دارند.

چرا باید وقتم را بگذارم و این مطلب را بخوانم ؟

  • معرفی راه های اصولی برای افزایش فالوور اینستاگرام به صورت رایگان
  • آشنایی با مزایا و معایب فالوور های فیک اینستاگرام
  • افزایش فالوور اینستاگرام بدون هیچ هزینه مالی
  • کمک به بالا بردن جذابیت پروفایل
  • روال کلی کار با ربات های افزایش فالوور اینستاگرام
  • معرفی ربات های رایگان

معرفی راه های اصولی برای افزایش فالوور اینستاگرام به صورت رایگان

در این بند از مطلب قصد داریم ترفند های افزایش فالور واقعی را مورد بحث قرار بدهیم.

1- افزایش جذابیت پروفایل اینستاگرام

قبل از هر چیز بهتر است بدانید پروفایل اینستاگرام شما دقیقا مانند ویترین مغازه است. اگر ویترین مغازه شما جذاب نباشد مشتری ها را فراری می دهید. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است و حرف اول و آخر را در اینستاگرام تصاویر هستند که می زنند.

باید تصاویر جذاب و خلاقانه تولید کنید و در پروفایل تان منتشر کنید. طوری که در نگاه اول کاربران تان مجذوب پروفایل شما شوند و تمایل پیدا کنند تا شما را سریع تر دنبال کنند. پیج های جذاب زیادی وجود دارند که فقط به خاطر جذابیتی که دارند، توسط افراد دنبال می شوند.

2- استفاده از #هشتگ های مناسب

هشتگ ها نقش مهمی در بیشتر دیده شدن پست های شما در اینستاگرام دارند. استفاده از هشتگ ها به صورت صحیح می تواند به رشد کسب و کار شما در اینستاگرام کمک بسیاری کند.

به تازگی اینستاگرام قابلیت فالو کردن هشتگ ها را هم به اپلیکیشن خود اضافه کرده است و افراد زیادی هستند که هشتگ های محبوب خود را پیگیری می کنند. همین باعث شده تا هشتگ ها محبوبیت بیشتری در اینستاگرام پیدا کنند. و استفاده مستمر از هشتگ ها در انتشار پست ها باعث افزایش فالوور پیج اینستاگرام شما می شود.

سعی کنید لیستی از هشتگ های پر طرفدار و به اصطلاح داغ در حوزه کاری خود را پیدا کنید و آن ها را لیست کنید. برای اینکار از جست و جوی خود اینستاگرام استفاده کنید. هشتگ اصلی خود را در قسمت سرچ بر اساس تگ در اینستاگرام وارد کنید تا به شما نشان دهد چه هشتگ هایی شبیه به هشتگ جست و جو شده شما وجود دارند که عکس های زیادی با آن ها برچسب گذاری شده است.

3- برگذاری مسابقات اینستاگرامی

برگذاری مسابقات اینستاگرامی یکی از بهترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام است که امروزه خیلی از پیج های معروف و همچنین پیج های ناشناخته در اینستاگرام از این روش استفاده می کنند.

سعی کنید در طراحی مسابقات خلاقیت به خرج دهید و از هدایای ترغیب کننده و با ارزش برای برندگان مسابقه استفاده کنید. هرچه جوایز برندگان ارزشمند تر باشد مسلما افراد بیشتری ترغیب می شوند تا در مسابقه شما شرکت کنند.

مسابقات زیادی با موضوعات مختلف با توجه به حوزه کاری خود می توانید در اینستاگرام راه اندازی کنید. ولی چیزی که مهم است سعی کنید حتما شرکت کنندگان در مسابقه را دعوت به انجام دادن کاری کنید. مثلا از شرکت کنندگان بخواهید 5 نفر از دوستانشان را به مسابقه دعوت کنند و حتما از آن ها بخواهید مثلا 2 نفر از دعوت شوندگان باید پیج را حتما فالو کنند تا در مسابقه شرکت داده شوید.

همانطور که متوجه شدید مسابقات اینستاگرامی باعث افزایش فالوور سریع پیج تان می شود. پس حتما سعی کنید هر چند وقت یک بار مسابقاتی را در پیج اینستاگرام خود راه اندازی کنید.

4- استفاده از تبلیغات محیطی و آفلاین

اگر دارای کسب و کار سنتی هستید و از اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنید حتما برای شما مقدور است که از تبلیغات آفلاین هم برای افزایش فالوور اینستاگرام خود استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید روی بروشورهای تبلیغاتی و یا تراکت ها مانور دهید. در این صورت حتما آدرس پیج اینستاگرام خود را در تبلیغات کاغذی خود درج کنید.

همچنین خیلی مهم است که در کارت ویزیت خود به آدرس اینستاگرام خود اشاره کنید. این روزها خیلی ها به جای درج وب سایت روی کارت ویزیت خود اکثرا از آدرس اینستاگرام شان استفاده می کنند.

5- استفاده از رباط اینستاگرام

یکی از روش های افزایش فالوور واقعی و هدفمند اینستاگرام استفاده از ربات اینستاگرام است. سایت هایی هستند که ربات های اینستاگرامی تحت وب ارائه می کنند. ربات های اینستاگرامی بهترین ابزار برای تعامل با کاربران محسوب می شوند. همانطور که قبلا اشاره کردم فعال بودن در اینستاگرام و تعامل داشتن با افرادی که ممکن است علاقه مند به حوزه کاری شما باشند باعث جذب آن ها به پیج اینستاگرام تان می شود.

ممکن است این کار برای شما سخت باشد ولی ربات اینستاگرامی بهترین ابزار برای این است که به جای شما در اینستاگرام فعالیت کند.

شما می توانید اکانت خود را در ربات اینستاگرام فعال کنید و به جای شما عملیاتی مثل لایک کردن عکس ها، فالو کردن افراد خاص، دایرکت فرستادن به افراد را در اینستاگرام به صورت اتوماتیک انجام می دهد.

همچنین شما می توانید برنامه ریزی دقیق داشته باشید تا ربات شما دقیقا کاری که شما می خواهید را انجام دهد. مثلا لایک کردن عکس هایی با هشتگ های خاص، فالو کردن فالوور های یک پیج خاص، لایک کردن عکس هایی با نقشه خاص و … هر کاری که شما دوست داشته باشید ربات اینستاگرام برای شما انجام می دهد.

و همین باعث می شود افرادی به پیج شما جذب شوند که علاقه مند به موضوع کاری شما هستند. افزایش فالوور واقعی اینستاگرام با ربات های اینستاگرامی به راحتی امکان پذیر است.

آشنایی با فواید و معایب فالوور های فیک اینستاگرام

فالوور فیک چیست ؟

فالوور فیک به تعداد دنبال‌ کننده‌ ی هر صفحه‌ ای گفته می‌ شود که هویت واقعی ندارند. به‌ عنوان مثال بسیاری از صفحات از سایت‌ های دیگر برای خود فالوور می‌ خرند. این سایت‌ ها ، تعداد زیادی اکانت در اینستاگرام ساخته‌ اند و با دریافت مبلغی آن را می‌ فروشند. هر چند فالوور فیک واقعی نیستند و هویت‌ های جعلی دارند؛ اما دارای مزایا و معایب نیز می‌ باشند.

مزایا فالوور فیک

استفاده از فالوورهای فیک باعث می‌شود که زمانی که کاربر به صفحه شما وارد شود. در نظر اول تحت تاثیر تعداد فالوورهای شما قراربگیرد و بدان آنکه در پست و مطالب شما جست‌وجو کند، شما را فالوو یا دنبال کند. همچنین در کسب و کارها زمانی که تعداد فالوورهای صفحات اینستاگرام از تعداد معینی بالاتر باشد؛ کاربر ترغیب می‌شود تا محصولات شما را بخرد و یا آن‌ها را به کسان دیگر معرفی کند. ضمنا خرید فالوور فیک می‌تواند راه کمکی برای بهبود میزان جذابیت صفحات باشد؛ یعنی در کنار خرید فالوور فیک به ایجاد پست‌های خلاقانه و جدید در صفحات خود بپردازید تا بتوانید علاوه بر فالوور فیک، از حمایت دنبال‌کنندگان واقعی نیز برخوردار شوید.

معایب فالوور فیک

فالوور فیک مانند هر چیز دیگری معایب دیگری نیز به همراه دارد.  صفحات مجازی اگرچه برای خودشان دنیایی دارند؛ اما در آن اعتماد حرف اول را می‌زند؛ زمانی که مردم به صفحه‌ای بتوانند اعتماد کنند پست‌های آن را دنبال کرده و اگر کسب و کار باشد از محصولات آن‌ها خریداری می‌کنند.


عدم ایجاد حس اعتماد

اولین و بزرگترین مشکل فالوور فیک ایجاد حس عدم اعتماد در کاربر است؛ زمانی که افراد به صفحات شما وارد می‌شوند با مشاهده عدم تطابق تعداد فالوور و لایک‌های پست‌ها، متوجه ساختگی بودن فالوورها می‌شوند. این حس باعث می‌شود تا آن‌ها نتوانند به کیفیت پست‌ها، محتواها و حتی محصولات شما اعتماد کنند و با آن ارتباط برقرار کنند.

شناخت کاربرهای جعلی توسط اینستاگرام

ازطرفی نرم افزارهایی مانند اینستاگرام نیز روز به روز پیشرفته‌تر می‌شوند؛ طوری که می‌توانند تفاوت فالوور واقعی و یا جعلی را تشخیص دهند و در صورت تقلبی بودن تعداد فالوور، آن‌ها را به طور اتومات از صفحات شما پاک کند و تمام هزینه‌ای که پرداخت کردید از بین برود.

معضل خریدن لایک

همانطور که می‌دانید که اگر تعداد فالوور و لایک‌هایی که هر پست دریافت می‌کند؛ تناسب نداشته باشد، کاربران به ندرت به صفحه شما سر می‌زنند یا آن را فالوو می‌کنند. به‌همین دلیل بسیاری از سایت‌ها علاوه بر فروش فالوور فیک به شما لایک تقلبی را نیز می‌فروشند که هزینه و انرژی زیادی را به‌دنبال دارد و برای هر پست باید هزینه کنید تا تعداد قابل قبولی لایک بخرید.


افزایش فالوور اینستاگرام بدون هیچ هزینه مالی

  • در صورتی که می خواهید شاهد افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام خود باشید، باید یکی از کاربران فعال این شبکه اجتماعی باشید. هم چنین پست های خود را در ساعاتی که اکثر کاربران در اینستاگرام وجود دارند، منتشر کنید تا بهتر دیده شود. کاربران فعال روزی حداقل 3 پست و با فاصله می گذارند.
  • اگر می خواهید صفحه اینستاگرام خود را به بقیه معرفی کنید یک راه، قرار دادن دکمه های شبکه اجتماعی در وب سایت خود و در قسمت بلاگ آن می باشد.
  • هم چنین اگر صاحب وب سایت هستید، می توانید با قرار دادن بنر اینستاگرام در صفحه اصلی خود از کاربران خود بخواهید شما را در اینستاگرام نیز دنبال کنند.
  • با قرار دادن حساب کاربری اینستاگرام خود در ایمیل هایتان، مردم را برای فالوو کردن صفحه شما در اینستاگرام ترغیب کنید. این کار هم چنین موجب تاثیر بسیار مثبتی بر روی کسب و کار شما خواهد داشت.
  • اگر کارت تبلیغاتی برای شرکت یا کسب و کار خود دارید، بر روی آن اسم کاربری اینستاگرام خود را درج کنید تا افزایش واقعی فالوور در اینستاگرام را در صفحه خود شاهد باشید.
  • هشتگ نیز موجب می شود تا افراد بیشتری پست های شما را ببینند و افراد مرتبط با کسب و کار خود را پیدا کنید. هم چنین از طریق هشتگ، افرادی را دنبال کنید که با شما وجه اشتراک دارند.
  • در صفحه شخصی خود سعی کنید با مردم در تعامل و ارتباط باشید و جواب کامنت ها و سوالات آن ها را بدهید. این موجب می شود افراد به شما بیشتر اعتماد کنن و حس کنند فردی واقعی در پست صحنه این صفحه وجود دارد. هم چنین می توانید در صفحات پربازدید بروید و در بحث ها و نظرات آن ها شرکت کنید.

روال کلی کار با ربات های افزایش فالوور اینستاگرام

اگر بخواهیم به طور کلی روال کار افزایش فالوور اینستاگرام را بررسی کنیم می توان در سه بخش به موضوع پرداخت. در بخش نخست نحوه فعالیت در اینستاگرام و فوت و فن های ویژه آن است که پایه و اساس کار است اما به تنهایی تاثیر چشمگیری در جذب فالوور ندارد.

مورد دوم استفاده از ربات هوشمند افزایش فالوور است که به طور میانگین ماهیانه هزار تا ۱۰ هزار فالوور واقعی، فعال و هدفمند برای پیج شما کسب می کند که برای کسب و کارهای کوچک و متوسط بهترین و پربازده ترین راه است.

مورد سوم تبلیغات در پیج های بزرگ و مطرح اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ است. این روش بسیار پرهزینه اما برای کسب و کارهای بزرگ گزینه مناسبی است و بازدهی خوبی دارد. در ادامه هر سه گزینه را به تفصیل بررسی خواهیم کرد.

 

معرفی ربات های افزایش فالوور رایگان

1-نرم افزار نینجاگرام برای فالوور هدفمند

این نرم افزار یکی بهترین نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام می باشد که شما با آن قادر خواهید بود فالوور هدفمند خود را جذب کنید ، اما چگونه ؟

فرض کنید پیج شما راجب فان است ، بعد از وارد شدن در نرم افزار شما هشتگ #فان را به اون میدهید و این نرم افزار هر پستی راجب این موضوع دید را لایک میکند ، که جدیدا به آن ویژگی های فوق العاده ای اضافه شده ، مثلا علاوه بر لایک کردن پست ، اون را فالو میکند و سه پست دیگرش را هم لایک میکند.


فواید استفاده از نینجاگرام


سود این کار اینه شما با لایک کردن ۵ هزار پست در روز ، میانگین ۵۰۰ فالوور واقعی و ارزشمند از این طریق به دست می آورید.

2- نرم افزار کافه اینستا راهی برای افزایش فالوور فیک

خب در واقع از فیک منظورم اینه که همه فالوور هایی که از این نرم افزار جذب میشه واقعی نیستند ، شاید از هزار تایی که از این نرم افزار جذب کنید فقط ۱۰ تا ۷۰ نفرشون پست های اینستاگرامتون رو لایک کنن !

مشکلات این نرم افزار هم اینه که زیادی توسط اینستاگرام بلاک میشه، حتی سرعتشم کم کنید بازم بلاک میشه و اینکه چون نصبش زیاده ، سرورش زیاد کند میشه...

پس پیشنهادم اینه از نرم افزار هایی استفاده کنید که ۲۰ تا ۵۰ هزار نصب دارن یا سرورشون قویه و سرعت بالایی دارند ، نرم افزار زیر به دردت میخوره !

3- نرم افزار فالور و لایک ، ویو بگیر اینستاگرام

بله من هم قبول دارم اسمش طولانیه و خوب نیس، اما شاید نرم افزاری بهتر برای دریافت فالوور باشه، از لینک زیر میتونید دانلودش کنید (لینک کافه بازاره)

https://cafebazaar.ir/app/ir.followertops.mohammad/?l=fa

4- ربات افزایش رایگان فالوور اینستاگرام های فالو ( به صورت کاملا رایگان )

 

این ربات که تحت وب طراحی شده با استفاده از افزونه هایی نظیر فالو خودکار ، لایک خود کار ، آن فالو خود کار ، کامنت و دایرکت و ... پیج شما را به دیگر پیج ها معرفی می کنیه یکی از فایده های خوبی که این سایت داره اینه که می تونی با هدف قرار دادن فالوور های پیج های رقیب فاللور های ان ها رو به دست بیاورید . همچنین این سیستم از هفمندی هشتگ و مکان نیز بهره می بره و به همین دلیل برای افزایش فالوور از یک مکان مشخص بسیار مناسب خواهد بود.

این سایت تفاوت ویژه ای که با سایر سایت های این چنین داره اینه که کاملا رایگان ارائه شده و هیچ هزینه ای را برای شما نخواهد داشت.

با مراجعه به سایت های فالو ، فالوور های پیج خود را به صورت رایگان افزایش دهید.

 

گرد آوری : مجله تفریحی پلمس

منابع:

همیار وب

بهترین ایده

ایران سوشیال

محتوا ایده آل

سایت ویرگول

 


admin چهارشنبه 01 خرداد 1398 زمان : 21:05 نظرات (0)
بازدید : 1054

نقد و بررسی گوشی های دو دوربینه dual camera

امروز در مجله پلمس قصد داریم تا گوشی های دو دوربینه بازار جهانی را با هم مقایسه کنیم و تفاوت آن ها را با گوشی های تک دوربینه بیان کنیم.

پس از معرفی گوشی دو دوربینه ساخت شرکت اچ تی سی شرکت های دیگر هم تلاش کردند تا گوشی دو دوربینه با کیفیت مناسب روانه بازار کنند.

در این مقاله ما گوشی های شرکت های چینی را نقد و بررسی می کنیم.

ژیایومی ردمی پرو xiaomi redmi pro :

ژیایومی ردمی پرو

ژیایومی ردمی پرو

این گوشی دو دوربینه اولین گوشی شرکت ژیاپومی است که با دو دوربین روانه بازار شده است در پشت ژیایومی ردمی پرو از دو سنسور استفاده شده است که یکی برای وضوح تصویر و دیگری برای عمق مورد استفاده قرار می گیرد که یکی دارای قدرت 13 مگاپیکسل و دیگری 5 مگاپیکسلی می باشد که دوربین 13 مگاپیکسلی از سنسور های شرکت سونی و مدل Sony IMX258 می باشد این دو دور بین از هم کمی فاصله دارند و بین آن ها یک فلاش ال ای دی دوتایی قرار گرفته است.

دوربین جلو xiaomi redmi pro نیز یک سنسور 5 مگاپیکسلی است که در بیشتر گوشی های هوشمند پر قدرت قرار گرفته است.

از نظر سخت افزاری و پردازنده این مدل با دو پردازنده روانه بازار شده است یکی چیپست helio x20 و دیگری از چیپست Helio x25  استفاده شده است که در هر دو نوع از رم 3 گیگابایتی بهره گرفته اند

قیمت این گوشی نسبت به امکاناتش بسیار پایین بوده و حدود 190 دلار در بازار جهان به فروش می رسد.

لیکو کولپد کول 1، LeEco cool 1 :

LeEco cool 1

LeEco cool 1

گوشی دو دوربینه ای که شرکت لیکو روانه بازار کرده است از دو دوربین سونی مدل Sony IMX258 با وضوح 13 مگاپیکسل استقاده کرده است که کیفیت مناسبی را برای عکس برداری مهیا می سازد که نزدیک به هم قرار دارد و یک فلاش دوال ال ای دی در کنارشان قرار گرفته است.

دوربین سلفی این گوشی دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است که بسیار با کیفیت بوده و وضوح مناسبی را برای مشتریانش به ارمغان خواهد اورد.

لیکو کولپد کول 1 بر خلاف شرکت xiaomi از پردازنده های اسنپدراگون استفاده کرده است و چیپست Qualcomm Snapdragon 652 MSM8976 را برای پردازش دستگاه استفاده کرده و از رم 3 گیگابایتی نیز بهره می برد

گرداورنده : پلمس

admin یکشنبه 10 بهمن 1395 زمان : 15:56 نظرات (0)
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 3,439
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 7,132
  • بازدید ماه : 7,132
  • بازدید سال : 134,229
  • بازدید کلی : 860,280

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد